
|
|
|
Nasze badania
![]() |
Szkolne Uwarunkowania Efektywności KształceniaPytania badawcze dotyczyć będą związku między cechami środowiska szkolnego a efektywnością kształcenia w szkołach podstawowych. >>> |
![]() |
Badanie początkujących nauczycieliBadanie jakościowe ma pozwolić na ocenę przygotowania praktycznego nauczycieli oraz adaptacji zawodowej początkującego nauczyciela w szkole. >>> |
![]() |
Badanie czasu i warunków pracy nauczycieliBadanie ma posłużyć głębszej analizie i zrozumieniu jak czas i warunki pracy przekładają się na organizację czasu własnego nauczyciela i organizację pracy szkoły >>> |
- Opublikowano: 23 Mar 2011

| Tytuł | Pobierz | Streszczenie | |
| Wstęp | przejdź | ||
| Część I – Kogo uczymy i za ile | |||
| Wstęp do rozdziału | |||
| I | Struktura wykształcenia ludności Polski | przejdź | |
| II | Uczestnictwo w edukacji formalnej | przejdź | |
| III | Finansowanie edukacji | przejdź | |
| IV | Edukacja a demografia | przejdź | |
| Część II – Czy dobrze uczymy | |||
| Wstęp do rozdziału | |||
| V | Jakość edukacji | przejdź | |
| VI | Nauczyciele | przejdź | |
| VII | Edukacja a spójność społeczna | przejdź | |
| VIII | Edukacja a Rynek Pracy | przejdź | |
| Część III – Czy myślimy matematycznie | |||
| Wstęp do rozdziału | |||
| IX | Matematyka | przejdź |
Pobierz raport w całości (format ZIP 15,5 MB)





Dobre praktyki

Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)






