BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Liderzy w projekcie

Przyrodnicy na konferencji INTED

W dniach 5-7 marca 2012 roku członkowie Pracowni Przedmiotów Przyrodniczych – Marcin Chrzanowski z Liderem zespołu Barbarą Ostrowską wzięli udział w VI konferencji International Technology, Education and Development Conference - INTED 2012, organizowanej przez International Association of Technology, Education and Development (IATED), odbywającej się w Walencji, w Hiszpanii.

.

Czytaj więcej...

Warsztaty dla nauczycieli

9 i 10 grudnia 2011 r Instytut Badań Edukacyjnych zorganizował warsztaty metodyczne dla nauczycieli ze szkół biorących udział w Diagnozie Kompetencji Gimnazjalistów.

.

Czytaj więcej...

W szkołach rusza BUNJO

5 marca w 120 wybranych gimnazjach rozpoczynają się badania w ramach projektu realizowanego przez IBE „Badanie uczenia się i nauczania języków obcych w gimnazjum” (BUNJO). Podczas konferencji 27 lutego dyrektorzy bądź wytypowani przez dyrektorów reprezentanci szkół  biorących udział w badaniu, zapoznali się z założeniami i celem badania, a także korzyściami dla szkoły wynikającymi z udziału w projekcie.

.

Czytaj więcej...

Koniec Diagnozy, czas na egzamin

Uczniowie ze szkół uczestniczących w Diagnozie kompetencji gimnazjalistów poradzili sobie z nowymi zadaniami egzaminacyjnymi – podsumowali eksperci IBE podczas warsztatów poświęconych wynikom badania.

Spotkanie odbyło się 24 i 25 lutego w Warszawie. Przybyło na nie ponad 150 nauczycieli ze szkół, które wzięły udział w grudniowej Diagnozie kompetencji gimnazjalistów. Podczas warsztatów omówiono zadania użyte w trakcie badania pod kątem odpowiedzi, jakich udzielili na nie uczniowie. Zadania te były identyczne z tymi, które rozwiązywali uczniowie ze wszystkich gimnazjów w ramach badania diagnostycznego organizowanego przez Centralną i Okręgowe Komisje Egzaminacyjne.

.

Czytaj więcej...

  • Konkurs

Strona 48 z 62

  • start
  • poprz.
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • nast.
  • koniec

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...