BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Liderzy w projekcie

SUEK na Targach Edukacyjnych w Poznaniu o swoich badaniach

Największy wpływ na osiągnięcia szkolne uczniów ma ich postawa wobec samodzielnej nauki. To natomiast, czy dzieci lubią się uczyć, zależy w dużej mierze od warunków panujących w domu – wynika z badania Szkolnych uwarunkowań efektywności kształcenia (SUEK).

.

Czytaj więcej...

Konferencje regionalne - „Jak podnosić jakość edukacji? Wyniki badania PISA 2000-2009.”

W dniach 16-31 maja 2011 r. Instytut Badań Edukacyjnych organizuje 16 regionalnych konferencji pt. „Jak podnosić jakość edukacji? Wyniki badania PISA 2000-2009.”

Celem organizowanych konferencji jest zapoznanie szeroko rozumianych środowisk oświatowych i samorządowych z wynikami badania PISA. Pragniemy, by wyniki badań naukowych znajdowały jak najszersze zastosowanie w polityce i praktyce edukacyjnej oraz zarządzaniu oświatą. Badanie PISA jest cyklicznym badaniem międzynarodowym mierzącym umiejętności uczniów z różnych krajów (więcej).

W trakcie konferencji zaprezentowane zostaną ogólne informacje na temat badania PISA, a także bardziej szczegółowe wyniki dotyczące trzech badanych obszarów: czytania i interpretacji, matematyki i rozumowania w naukach przyrodniczych. Dla każdego z obszarów omówione zostaną przykłady szczegółowych zadań.

Do udziału w konferencjach zapraszamy przedstawicieli środowisk edukacyjnych, w tym dyrektorów i nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych oraz przedstawicieli organów prowadzących.

Udział w Konferencjach jest bezpłatny. Rekrutacją uczestników zajmują się wojewódzkie kuratoria oświaty.

.

Konferencja The Association for Science Education, Liverpool, 4-7 stycznia 2012 r.

Od 4 do 7 stycznia 2012 roku przedstawiciel pracowni przedmiotów przyrodniczych, Marcin Chrzanowski uczestniczył w konferencji edukacyjnej organizowanej przez The Association for Science Education, która tym razem odbyła się na Universytecie w Liverpoolu. Jest to konferencja cykliczna, odbywająca się co roku w Wielkiej Brytanii..

Czytaj więcej...

Na śniadaniu o diagnozie

W siedzibie Instytutu Badań Edukacyjnych odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Śniadania edukacyjne w IBE”. Tym razem było ono poświęcone badaniu „Diagnoza kompetencji gimnazjalistów” (DKG) oraz systemowi informatycznemu e-ocenianie. Uczestniczyli w nim, oprócz ekspertów IBE, dziennikarze i dyrektorzy dwóch Okręgowych Komisji Egzaminacyjnych: warszawskiej – pani Anna Frenkiel oraz wrocławskiej – pan Wojciech Małecki.

.

Czytaj więcej...

  • Konkurs

Strona 49 z 62

  • start
  • poprz.
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • nast.
  • koniec

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...