BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Opinie IBE

Nauczyciele muszą uzgodnić ze sobą, po co uczą matematyki

Opublikowano: 4 Cze 2014

Marcin Karpiński z Pracowni Matematyki IBE o tym, jak ważna jest spójność nauczania w klasach I-III oraz IV-VI i o tym, że współpraca nauczycieli nie wygląda dziś w szkołach najlepiej

.

Czytaj więcej...

Jaka będzie nowa matura w 2015 roku

Opublikowano: 30 Kwi 2014

Prof. Krzysztof Biedrzycki, lider Pracowni Języka Polskiego IBE o nowej formule egzaminu maturalnego oraz o diagnozie przedmaturalnej z języka polskiego

.

Czytaj więcej...

Sprawdzimy, jak dzieci rozumują w matematyce

Opublikowano: 31 Mar 2014

Marcin Karpiński z Pracowni Matematycznej Instytutu Badań Edukacyjnych o tym, co zmieniło się w nauczaniu matematyki i co sprawdzi nowe badanie piątoklasistów - DUMa

.

Czytaj więcej...

Szkoła musi kłaść większy nacisk na naukę samodzielnego myślenia

Opublikowano: 28 Lut 2014

Prof. Krzysztof Biedrzycki, lider Pracowni Języka Polskiego IBE o wynikach badania „Szkoła samodzielnego myślenia (SSM)”, które pokazały, że uczniowie słabo sobie radzą z umiejętnościami złożonymi.

.

Czytaj więcej...

Jak powinny być wyposażone pracownie przedmiotów przyrodniczych

Opublikowano: 19 Lut 2014

Urszula Poziomek z Pracowni Przedmiotów Przyrodniczych o tym, jak ważne jest właściwe wyposażenie pracowni i jak powstały rekomendacje IBE dla szkół

.

Czytaj więcej...

Strona 3 z 7

  • start
  • poprz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • nast.
  • koniec

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...