BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Liderzy w projekcie

Nauczyciele i rodzice chcą i powinni ze sobą rozmawiać. Ale jak?

Kontakt rodziców z nauczycielami to ważny element edukacji dzieci. Nowe badanie IBE pozwoli wyłonić najlepsze sposoby wspierania tej komunikacji i przedstawić je w formie praktycznych wskazówek dla szkół

.

Czytaj więcej...

Interaktywna mapa pomoże znaleźć miejsce na lekcję przyrody

 

Nowa pomoc dla nauczycieli - teraz łatwo mogą sprawdzić, gdzie zabrać uczniów na zajęcia z przedmiotów przyrodniczych. Instytut Badań Edukacyjnych udostępnił interaktywną mapę ośrodków edukacji pozaformalnej oferujących takie zajęcia

.

Czytaj więcej...

Jak nowoczesne technologie mogą pomóc w edukacji uczniów niepełnosprawnych?

Cor J. W. Mejer, dyrektor Europejskiej Agencji na Rzecz Rozwoju Edukacji Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami EdukacyjnymiCor J. W. Mejer, dyrektor Europejskiej Agencji na Rzecz Rozwoju Edukacji Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi

O tym w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalają osiągnąć lepsze wyniki w nauce i bardziej angażować uczniów w proces edukacyjny, rozmawiali w Warszawie uczestnicy międzynarodowej konferencji „Nowoczesne technologie w edukacji włączającej. Polskie i międzynarodowe wyniki badań i praktyka” organizowanej przez Instytut Badań Edukacyjnych, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Europejską Agencję Rozwoju Edukacji Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi

.

Czytaj więcej...

Biblioteka Entuzjastów Edukacji - "Znaczenie edukacji przedszkolnej"

Biblioteka Entuzjastów Edukacji - Znaczenie edukacji przedszkolnejBiblioteka Entuzjastów Edukacji - Znaczenie edukacji przedszkolnej Jak bardzo można pomóc dzieciom w wieku 3-5 lat rozwinąć najważniejsze kompetencje - pokazują autorzy pierwszej broszury z serii Biblioteka Entuzjastów Edukacji. Dzielą się w niej dobrymi pomysłami i prezentują najnowsze wyniki badań. Warto je poznać.

Broszurę "Znaczenie edukacji przedszkolnej" otwiera zwięzłe przedstawienie najważniejszych kompetencji, jakie dziecko nabywa lub rozwija w wieku 3-5 lat. Znajdująca się na drugiej stronie tabela pokazuje, co może robić dorosły, aby wspierać rozwój dziecka w tym zakresie. Na stronach 3-4 przedstawione zostały wyniki badań dotyczących tzw. efektu przedszkola, przeprowadzonych w USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Polsce. Wszystko to zwięźle, konkretnie, w atrakcyjnej formie.

Broszury z serii Biblioteka Entuzjastów Edukacji, przygotowywane przez pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych, będą publikowane co miesiąc. Następna będzie dotyczyła aspiracji edukacyjnych rodziców wobec dzieci.

[Pobierz broszurę - 2,9 MB]

 

.
  • Konkurs

Strona 14 z 62

  • start
  • poprz.
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • nast.
  • koniec

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...