BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

W jaki sposób chcą się rozwijać nauczyciele matematyki?

1200 nauczycieli matematyki i edukacji wczesnoszkolnej z całej Polski zostanie zaproszonych do udziału w badaniu IBE. Dzięki niemu powstanie mapa ich potrzeb w zakresie rozwoju zawodowego.

.

Badanie IBE pozwoli opisać potrzeby nauczycieli z różnych szkół, różniących się stażem, doświadczeniami i pracujących w różnych środowiskach. Wiedza o tym, jest niezwykle ważna dla samych nauczycieli, jak i dla instytucji przygotowujących ich do zawodu i zajmujących się ich późniejszym doskonaleniem zawodowym.  
Ankieterzy pojawią się u 1200 nauczycieli z całej Polski, którzy prowadzą zajęcia z edukacji matematycznej w klasach I – III lub uczą matematyki w klasach IV – VI szkół podstawowych i w gimnazjach.

„Badanie potrzeb nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i matematyki w zakresie rozwoju zawodowego” będzie polegało na rozwiązaniu testu przez nauczyciela i odpowiedzi na pytania w wywiadzie kwestionariuszowym. Celem testu nie będzie ocena umiejętności nauczyciela, ale określenie obszarów, w których ogół nauczycieli potrzebuje wsparcia. Dodatkowo wybrani nauczyciele, jako eksperci, zostaną zaproszeni do udziału w wywiadach pogłębionych. Będą one dotyczyły potrzeb zawodowych, doskonalenia zawodowego i poglądów na temat zmian w prawie oświatowym w perspektywie nauczania matematyki.

Więcej informacji o badaniu

 

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...