
|
|
|
Nasze badania
![]() |
Szkolne Uwarunkowania Efektywności KształceniaPytania badawcze dotyczyć będą związku między cechami środowiska szkolnego a efektywnością kształcenia w szkołach podstawowych. >>> |
![]() |
Badanie początkujących nauczycieliBadanie jakościowe ma pozwolić na ocenę przygotowania praktycznego nauczycieli oraz adaptacji zawodowej początkującego nauczyciela w szkole. >>> |
![]() |
Badanie czasu i warunków pracy nauczycieliBadanie ma posłużyć głębszej analizie i zrozumieniu jak czas i warunki pracy przekładają się na organizację czasu własnego nauczyciela i organizację pracy szkoły >>> |
- Opublikowano: 22 Paź 2015
Lider Zespołu Analiz Osiągnięć Uczniów (od 1 lipca 2015). Jest pedagogiem i socjologiem, specjalistą od analiz statystycznych. Dr nauk humanistycznych. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Na tej uczelni otrzymał wszechstronne wykształcenie potwierdzone tytułami magistra pedagogiki (2007 r.) i socjologii (2009 r.). Na tej samej uczelni w 2011 roku uzyskał tytuł doktora nauk humanistycznych z zakresu pedagogiki. Adiunkt w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Współautor polskiej aplikacji metody edukacyjnej wartości dodanej (EWD). Współtwórca koncepcji i współautor badania, którego finalnym produktem stały się porównywalne wyniki egzaminacyjne (PWE). Był członkiem lub koordynatorem wielu zespołów badawczych realizujących projekty z zakresu badań edukacyjnych i socjologicznych. W latach 2013-2014 pracował jako visiting scolar w Educational Testing Service (Princeton, USA).
Autor publikacji dotyczących edukacji, metodologii, statystyki i psychometrii..





Dobre praktyki

Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)






