BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Badanie nauczania matematyki w szkole podstawowej

Opublikowano: 11 Paź 2013
  • Badanie nauczania matematyki w szkole podstawowej
  • Termin
  • Kontakt
Strona 3 z 3

Kontakt:

W razie pytań, wątpliwości bądź sugestii prosimy o kontakt z :
z ramienia konsorcjum PBS/ Millward Brown
• województwo pomorskie i dolnośląskie
Pani Magdalena Synak,
 e-mail: magdalena.synak@pbs.pl,
kom: +48 608 609 714, tel: (58) 555 45 64;
• województwo mazowieckie i podlaskie
Pani Agata Mroczek,
e-mail: agata.mroczek@millwardbrown.com,
kom: +48 519 831 504, tel: (22) 584 10 56.

z ramienia IBE
Pan Wojciech Ronatowicz,
w.ronatowicz@ibe.edu.pl,
tel. (22) 24 17 147.

Udział w badaniach jest dobrowolny. Jednocześnie zapewniamy o poufności uzyskanych danych – wyniki badania zostaną opracowane w sposób uniemożliwiający identyfikację nauczycieli, uczniów i ich rodziców/opiekunów prawnych. Podczas realizacji będziemy przestrzegać postanowień ustawy o ochronie danych osobowych oraz Kodeksu Cywilnego.


Będziemy wdzięczni za okazane wsparcie i zaangażowanie w realizację badania.

 

.
  • «« poprz.
  • nast.

Przeczytaj również w "Wydarzeniach"

  • Uczenie i nauczanie matematyki - relacja z konferencji "Zawód nauczyciel"
  • Międzynarodowe badanie KeyCoNet – Twój głos ma znaczenie!
  • Baza Dobrych Praktyk wyróżniona przez KeyCoNet
  • Naukowcy o szczegółach badania PISA - zapis wideo całej konferencji

Publikacje

  • Diagnoza umiejętności matematycznych uczniów szkół podstawowych DUMa. Raport z badania
  • Diagnoza zmian w sieci szkół podstawowych i gimnazjów 2007–2012
  • Likwidacja szkół podstawowych oraz przekazywanie szkół stowarzyszeniom
  • Nauczanie matematyki w gimnazjum - raport

Zespoły, badania, ludzie

  • Badania sposobów realizacji podstawy programowej z historii w szkołach ponadgimnazjalnych
  • Badanie dydaktyki szczegółowej matematyki w gimnazjum
  • Badanie postaw młodzieży szkół ponadgimnazjalnych wobec historii Polski XX wieku
  • Bezpieczeństwo w szkole, klimat szkoły, klimat klasy wśród uczniów, nauczycieli i dyrektorów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
  • Diagnoza umiejętności matematycznych uczniów szkół podstawowych (DUMa)

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...