BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Rada Programowa projektu Entuzjaści Edukacji

Opublikowano: 26 Lip 2016
1. dr hab. Krzysztof Biedrzycki
2. prof. dr hab. Marta Bogdanowicz
3. prof. dr hab. Anna Brzezińska
4. dr Agnieszka Chłoń-Domińczak
5. dr hab. Jolanta Choińska-Mika
6. dr hab. Roman Dolata
7. prof. dr hab. Jarosław Górniak
8. dr Mikołaj Herbst
9. prof. dr hab. Stefan Kwiatkowski
10. prof. dr hab. Andrzej Kraśniewski
11. prof. dr hab. Zbigniew Marciniak
12. dr hab. Grzegorz Mazurkiewicz
13. dr Elżbieta Ostrowska
14. dr hab. Zbigniew Sawiński
15. dr Michał Sitek
16. dr Magdalena Szpotowicz
17. dr hab. Urszula Sztanderska

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...