BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Konferencja "Ewaluacja w edukacji – koncepcje, metody, perspektywy"

Opublikowano: 27 Wrz 2011

23 – 25 września 2011 w Krakowie odbyła się XVII Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej organizowana przez Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej. W tym roku hasłem przewodnim konferencji  było Ewaluacja w edukacji – koncepcje, metody, perspektywy.

.

 

Referaty prezentowane podczas konferencji poruszały takie tematy jak znaczenie ewaluacji, rozwój ucznia, horyzonty ewaluacji w edukacji, ewaluacja a kierowanie szkołą, diagnostyczne oblicza humanistyki oraz pomiar i ocenianie osiągnięć uczniów.

 

Pracownię Przedmiotów Przyrodniczych IBE reprezentowała Agnieszka Twardowska z referatem „Dlaczego warto zamykać zadania?”. Referat autorstwa Agnieszki Twardowskiej, Wojciecha Grajkowskiego, Marcina Chrzanowskiego, Barbary Ostrowskiej i Krzysztofa Spalika podejmował problem sprawdzania umiejętności złożonych ucznia za pomocą zadań zamkniętych. Autorzy starali się wykazać, że nie tylko jest to możliwe, ale także skutkuje większą precyzją podczas diagnozowania poziomu umiejętności ucznia.

Wystąpienie Agnieszki Twardowskiej cieszyło się dużym zainteresowaniem obecnych na konferencji nauczycieli i pracowników okręgowych komisji egzaminacyjnych.

Artykuł pod tym samym tytułem wejdzie w skład publikacji przygotowywanej przez Organizatora Konferencji.

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...