BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Liderzy w projekcie

Zaproszenie na konferencję Edukacja medialna i programowanie w Cyfrowej Szkole

Zapraszamy do udziału w konferencji naukowej i warsztatach edukacyjnych poświęconych nowoczesnym technologiom w edukacji organizowanych Urząd Miasta i Gminy we Wrześni oraz Samorządową Szkołę Podstawową nr 6 im. Jana Pawła II we Wrześni pod patronatem honorowym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Instytutu Badań Edukacyjnych, Ośrodka Rozwoju Edukacji, Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Wielkopolskiego Kuratora Oświaty i Burmistrza Wrześni.

Do wzięcia udziału w konferencji zapraszamy wszystkich sympatyków nowoczesnej edukacji, nauczycieli, dyrektorów i przedstawicieli samorządów.

Udział w konferencji jest odpłatny i wynosi 150 zł dla uczestnika. W ramach opłaty zapewniamy: materiały konferencyjne, serwis kawowy, obiad, kolację w dniu 6.03.2015 r. oraz niespodziankę - darmową wejściówkę na premierowy koncert Artura Andrusa we Wrześni, który odbędzie się 6.03.2015 r. o godz. 19:00 we Wrzesińskim Ośrodku Kultury.

.

Czytaj więcej...

Poradnie psychologiczno-pedagogiczne w Warszawie

Około 10 proc. uczniów ma trudności z przyswojeniem czytania i pisania, a u ponad 7 proc. dzieci występują zaburzenia językowe. Im wcześniej problem jest prawidłowo zidentyfikowany, tym skuteczniejsze będą działania profilaktyczne i terapeutyczne. W trakcie trwającej w Warszawie 25-26 listopada br. międzynarodowej konferencji pt. „Nowe trendy w diagnozie specyficznych zaburzeń uczenia się: dysleksja i zaburzenie językowe SLI” prawie 400 pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych zapoznało się z nowymi narzędziami diagnostycznymi.

.

Czytaj więcej...

Wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Komputerowych i Informacyjnych (ICILS)

Instytut Badań Edukacyjnych oddaje w Państwa ręce raport z Międzynarodowego Badania Kompetencji Komputerowych i Informacyjnych (ICILS). Badanie sprawdzało, jak gimnazjaliści potrafią ocenić, przekształcić i podzielić się informacją przy użyciu komputera.

Badanie ICILS zostało przeprowadzone w Polsce w 2013 roku i wzięło w nim udział 2870 uczniów II klasy gimnazjum ze 157 szkół oraz 2228 nauczycieli.

Polscy uczniowie znaleźli się w czołówce krajów z najwyższymi wynikami. Posiadają kompetencje porównywalne do ich rówieśników z Norwegii, Danii, Australii, Kanady czy Korei Południowej. Znacząco wyższe wyniki uzyskali tylko Czesi, którzy tym samym osiągnęli najwyższe wyniki w ICILS.

Zachęcamy do zapoznania się z raportem.

broszura informacyjna ICILS 2013

Informacja prasowa na stronie IBE

 

.

Nowa inicjatywa KeyCoNet – kurs internetowy „Kompetencje dla szkół w XXI wieku”

W listopadzie 2014 roku KeyCoNet rozpoczyna kurs internetowy w języku angielskim, skierowany do nauczycieli, dyrektorów szkół i innych osób związanych z edukacją szkolną i dotyczący nauczania opartego o kompetencje kluczowe.

.

Czytaj więcej...

  • Konkurs

Strona 4 z 62

  • start
  • poprz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • nast.
  • koniec

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...