BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Wybrane problemy porównywalności oceniania - seminarium

Opublikowano: 25 Sie 2014
Piętnaste spotkanie w ramach cyklu "Psychometryczne i ekonometryczne metody w badaniach edukacyjnych" zatytułowane „Wybrane problemy porównywalności oceniania” odbędzie się w dniu 4 września 2014 r. w godz. 13:00-15:30 w sali B19 w siedzibie IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.

W ramach seminarium ddyskutowane będą zagadnienia związane z :
  • porównywalnością oceniania w egzaminach maturalnych z języka polskiego i matematyki,
  • wpływem formy zapisu pracy (pismo odręczne vs zapis komputerowy) na wynik oceny.

Spotkanie jest przygotowane przez Zespół Analiz Osiągnięć Uczniów. Wprowadzenie do dyskusji przedstawią Filip Kulon, Mateusz Żółtak i Henryk Szaleniec.

Materiały na seminarium zostaną przesłane uczestnikom w terminie późniejszym.

Prosimy o zgłoszenie obecności do dnia 29 sierpnia do godz. 14:00 do Grażyny Kraśniewskiej, g.krasniewska@ibe.edu.pl. Liczba miejsc ograniczona.

Zespoły, badania, ludzie

  • Zespół Analiz Osiągnięć Uczniów

Seminaria i konferencje

  • Czy nauczyciele są źle wynagradzani? - seminarium
  • Lokalne bezrobocie a wyniki uczniów na egzaminach zewnętrznych - seminarium
  • Model EWD dla II etapu edukacyjnego – napotkane problemy i próba ich przezwyciężenia - seminarium
  • Rozwiązywanie problemów złożonych (complex problem solving) w pomiarze edukacyjnym - seminarium
  • Społeczna gotowość do zapłaty za dodatkowe zajęcia w szkołach podstawowych i gimnazjach - seminarium

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...