Psychometryczne i ekonometryczne metody w badaniach edukacyjnych - 10. cykliczne seminarium
- Opublikowano: 24 Sty 2014
Dziesiąte z kolei spotkanie w ramach cyklu seminariów zatytułowane „Efekt egzaminatora – wybór optymalnego modelu analiz” odbędzie się w dniu 6 lutego 2014 r. w godz. 13:00-15:30 w sali B9 w siedzibie IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
.W ramach seminarium dyskutowane będą następujące zagadnienia:
- potencjalne źródła błędu w ocenianiu prac egzaminacyjnych,
- dotychczasowe badania porównywalności oceniania w polskich krajowych egzaminach,
- model przeprowadzonych badań empirycznych,
- wybór optymalnego modelu analiz.
Wprowadzenie do dyskusji przedstawią dr Henryk Szaleniec i Filip Kulon z Zespołu Analiz Osiągnięć Uczniów..
Prosimy o zapoznanie się z następującymi tekstami.
- Efekt egzaminatora pobierz
- A Hierarchical Rater Model for Constructed Responses, with a Signal Detection Rater Model pobierz
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o zgłoszenie obecności do dnia 3 lutego br. do godz. 14.00 do Grażyny Kraśniewskiej, g.krasniewska@ibe.edu.pl.