BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Badanie szkolnych uwarunkowań efektywności kształcenia

suek8A 3 receZespół SUEK | e-mail: badanie.suek@ibe.edu.pl| Tel: 22 241 71 78

 

Koordynator badania:
Katarzyna Puchalska
e-mail: k.puchalska@ibe.edu.pl
telefon: 695 376 176

 



Instytut Badań Edukacyjnych prowadzi ogólnopolskie Badanie szkolnych uwarunkowań efektywności kształcenia (SUEK). Prace specjalnie powołanej pracowni badawczej koncentrują się na identyfikacji kluczowych czynników warunkujących efektywność kształcenia w szkołach podstawowych.

Badanie prowadzone jest od 2010 roku w 176 szkołach podstawowych w całym kraju. Badaniem objęto do tej pory 306 oddziałów klasowych i 5572 uczniów, którzy jesienią 2010 roku rozpoczęli naukę w III klasie. Ich losy szkolne będą śledzone w kolejnych etapach badania aż do 2015 roku. W ramach opisywanego badania ankietowano również rodziców, nauczycieli oraz dyrektorów szkół podstawowych.
W roku szkolnym 2010/2011 dzięki ankietom dla rodziców badanych uczniów, nauczycieli nauczania początkowego i dyrektorów szkół oraz badaniom socjometrycznym i testom psychologicznym uczniów zebrane zostały pierwsze informacje o potencjalnych szkolnych, rodzinnych i indywidualnych uwarunkowaniach procesu kształcenia.

Więcej na stronie poświęconej badaniu SUEK.

 

  

.

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...