BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Narzędzia badawcze

Opublikowano: 6 Paź 2014
+ - ETAP 1 Click to collapse

uczeń

Zamieszczone poniżej narzędzia zawierają m.in. Test integracji szkolnej KIU - polska adaptacja prof. Szumskiego,kwestionariusz służący badaniu socjometrycznemu, oceny opisowe na koniec klasy 3 z matematyki i polskiego, informacje o frekwencji, orzeczeniach uczniów, drugoroczności i więcej.  

pdficon small
Test integracji szkolnej KIU (dziewczynka)

 

 

pdficon small
Test integracji szkolnej KIU (chłopiec)

 

 

pdficon small
Ocena opisowa - matematyka

 

 

pdficon small
Ocena opisowa - język polski

 

 

pdficon small
Kwestionariusz badania socjometrycznego (dziewczynka)

 

 

pdficon small
Kwestionariusz badania socjometrycznego (chłopiec)

 

 

pdficon small
Formularz do zbierania frekwencji i orzeczeń

 

 

pdficon small
Test inteligencji Test Matryc Ravena w wersji STANDARD - forma Klasyczna (TMS-K)

 

 

pdficon small
Test Inwentarz Stanu i Cechy Lęku dla Dzieci (STAIC)

 

 

rodzic

Narzędzie zawiera m.in. skalę motywacji, na podstawie "Arkusza zachowania się ucznia" Barbary Markowskiej, pytania mające na celu wyznaczenia wskaźników statusu społeczno-ekonomicznego, pytania dotyczące znajomości języka nauczanego i innych języków obcych, stosunku do nauczania danej grupy wiekowej, metod pracy, materiałów dydaktycznych, zaangazowania w międzynarodowe projekty edukacyjne, "skalę lęku" (somatycznego i fizjologicznego) wg SUEK, pytania mającego na celu określenie zaplecza kulturowego i edukacyjnego dziecka oraz zasobności materialnej rodziny i więcej. 

 

pdficon small
Kwestionariusz ankiety dla rodziców

 

 

pdficon small
Uzupełniający kwestionariusz ankiety dla rodziców z etapu 1

 

 

nauczyciel

  

pdficon small
Kwestionariusz ankiety dla nauczyciela (kobieta)

 

 

pdficon small
Kwestionariusz ankiety dla nauczyciela (mężczyzna)

 

 

pdficon small
Test satysfakcji zawodowej (kobieta)

 

 

pdficon small
Test satysfakcji zawodowej (mężczyzna)

 

 

dyrektor

  

pdficon small
Kwestionariusz ankiety dla dyrektora (kobieta)

 

 

pdficon small
Kwestionariusz ankiety dla dyrektora (mężczyzna)

 

 

+ - ETAP 2 Click to collapse

uczeń

 Testy Osiągnięć Szkolnych z zakresu czytania, pisania i matematyki oraz języka angielskiego. Testy, ze względów diagnostycznych nie są ujawniane. Postępują prace nad podręcznikiem. 

rodzic

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica (wersja pełna) 

 

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica dla kolejnego dziecka (rodzeństwa) 

 

pdficon smallKwestionariusz ankiety uzupełniającej dla rodzica z I etapu 

 

nauczyciel

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla nauczyciela (kobieta) 

 

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla nauczyciela (mężczyzna) 

 

+ - ETAP 3 Click to collapse

uczeń

pdficon smallFormularz do zbierania frekwencji w V klasie 

 


pdficon smallFormularz do zbierania frekwencji, inf o drugoroczności i orzeczeń IV klasa 

 


pdficon smallFormularz do zbierania ocen końcowych IV klasa 

 


pdficon smallFormularz do zbierania ocen semestralnych V klasa 

 


pdficon smallGraficzno-Werbalny Test Wyobraźni Twórczej 

 


pdficon smallKwestionariusz badania socjometrycznego i KIU (dziewczynka) 

 


pdficon smallKwestionariusz badania socjometrycznego i KIU (chłopiec) 

 


pdficon smallTest SRQ-A (chłopiec) 

 


pdficon smallTest SRQ-A (dziewczynka) 

 

rodzic


pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica niebieska pełna 

 


pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica niebieska skrócona 

 


pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica pomarańczowa pełna 

 


pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica pomarańczowa skrócona 

 


pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica zielona pełna 

 


pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica zielona skrócona 

 

nauczyciel


pdficon smallKwestionariusz ankiety dla nauczyciela (kobieta) 

 

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla nauczyciela (mężczyzna) 

 


pdficon smallTest dla nauczyciela SAS PCI TSES  

  

+ - ETAP 4 Click to collapse

Badanie obserwacyjne przy użyciu aplikacji ARGOS, programu komputerowego pozwalającego przyjrzeć się procesom zachodzącym na lekcji bez konieczności ich nagrywania.
Ten etap nie miał charakteru badania kwestionariuszowego typu papier-ołówek, stąd brak jakichkolwiek dokumentów w tej sekcji.Więcej informacji wkrótce w zakładce Obserwacje.
+ - ETAP 5 Click to collapse

uczeń

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla ucznia (dziewczynka) 

 

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla ucznia (chłopiec) 

 

rodzic

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica 

 

+ - ETAP 6 Click to collapse
Za ten etap badania odpowiedzialna była Pracownia Języków Obcych (PJO) w Instytucie Badań Edukacyjnych. Więcej szczegółów można zasięgnąć u liderki PJO, dr Magdaleny Szpotowicz - e-mail: m.szpotowicz(at)ibe.edu.pl. Badanie w trakcie tego etapu również przeprowadzono przy użyciu aplikacji ARGOS, programu komputerowego pozwalającego przyjrzeć się procesom zachodzącym na lekcji bez konieczności ich nagrywania.
Badanie nie miało charakteru badania kwestionariuszowego typu papier-ołówek, stąd brak jakichkolwiek dokumentów w tej sekcji.

+ - ETAP 7 Click to collapse

uczeń

 Testy Osiągnięć Szkolnych z zakresu czytania, pisania i matematyki oraz języka angielskiego. Testy, ze względów diagnostycznych nie są ujawniane. Postępują prace nad podręcznikiem.

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla ucznia 

 pdficon smallKwestionariusz badania socjometrycznego (chłopiec)

 

 pdficon smallKwestionariusz badania socjometrycznego (dziewczynka) 

 

 pdficon smallTest integracji szkolnej KIU (chłopiec)



  pdficon smallTest integracji szkolnej KIU (dziewczynka)

  

 

rodzic

 
pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica (wersja pełna) 

 
pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica dla kolejnego dziecka (rodzeństwa) 

 


pdficon smallKwestionariusz ankiety dla rodzica dot j angielskiego 

  

nauczyciel

 
pdficon small Kwestionariusz ankiety dla nauczyciela 

 
pdficon small Kwestionariusz ankiety dla nauczyciela języka angielskiego  

dyrektor

Zamieszczony poniżej kwestionariusz ankiety jest tylko przybliżoną strukturą pytań, jakie zostały zaimplementowane w narzędziu. 

pdficon smallKwestionariusz ankiety dla dyrektora szkoły

 

.

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...