BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Liderzy w projekcie

Nauczyciele i eksperci o zadaniach z „Diagnozy kompetencji gimnazjalistów”

IBE zorganizował spotkanie dla nauczycieli ze szkół, które wzięły udział w tegorocznym badaniu „Diagnoza kompetencji gimnazjalistów”. Badanie zostało przeprowadzone podczas tzw. próbnego egzaminu gimnazjalnego, który szkoły organizują samodzielnie przy użyciu zadań przygotowanych przez CKE i komisje okręgowe. Badanie IBE w losowo wybranych 82 szkołach trwało przez pierwsze dwa dni diagnozy CKE (13 i 14 listopada) i nie objęło testu z języków obcych.

Nauczyciele gimnazjów, które wzięły udział w badaniu, spotkali się z ekspertami instytutu 16 i 17 listopada 2012 r. Dyskutowano w ramach czterech grup przedmiotowych: historia, język polski, matematyka, przedmioty przyrodnicze.

dkg-image-smalldkg-image-small

.

Czytaj więcej...

20. rocznica powstania Euroclio

Podczas spotkania europejskiego stowarzyszenia nauczycieli historii dyskutowano o rozwoju strony internetowej – historiana.eu.  

historiana-euroclio-01historiana-euroclio-01

.

Czytaj więcej...

Kierunki wsparcia oświaty z unijnej perspektywy 2014 – 2020

Zapewnianie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji na wszystkich etapach, wspieranie wczesnej edukacji, dopasowanie kształcenia zawodowego do rynku pracy, zwiększanie prestiżu zawodu nauczyciela – to część działań, które będą wspierane z unijnych funduszy w kolejnych latach, wyliczonych przez Claudię Torres-Bartyzel, dyrektor Departamentu Funduszy Strukturalnych MEN

konferencja zmieniamy oświatę - Claudia Torres-Bartyzelkonferencja zmieniamy oświatę - Claudia Torres-Bartyzel

.

Czytaj więcej...

O zmienianiu oświaty za europejskie pieniądze

Najlepsze projekty edukacyjne zrealizowane za pieniądze UE i plany związane z przyszłą perspektywą unijną – to główne tematy konferencji „Zmieniamy oświatę”, która rozpoczęła się dziś w Warszawie

zmieniamy-oswiate-05zmieniamy-oswiate-05

.

Czytaj więcej...

Strona 27 z 59

  • start
  • poprz.
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • nast.
  • koniec

Raport podsumowujący projekt : „Entuzjaści edukacji”

 

raport podsumowujacy EE

Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji

ROSE 2014 okadka mala

Prezentujemy piąty przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych Raport o stanie edukacji. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

więcej na temat raportu

 

Raport o stanie edukacji 2013

Raport o stanie edukacji 2012

Raport o stanie edukacji 2011

Raport o stanie edukacji 2010

logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...