BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Międzynarodowe badanie KeyCoNet – Twój głos ma znaczenie!

Opublikowano: 6 Maj 2014

KeyCoNet jest europejską siecią organizacji badawczych, naukowych i edukacyjnych, której celem działania jest badanie i upowszechnianie kompetencji kluczowych w edukacji szkolnej. W swoich pracach KeyCoNet koncentruje się na angażowaniu badaczy, praktyków i decydentów w dialog dotyczący wdrażania kompetencji kluczowych w edukacji szkolnej na etapie kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego.

KeyCoNet - wypełnij ankietę onlineKeyCoNet - wypełnij ankietę onlineKeyCoNet pracuje nad rekomendacjami podsumowującymi dwa lata funkcjonowania sieci (2012-2014). We współpracy z Europejskim Instytutem Edukacji i Polityki Społecznej przygotowano 5 kwestionariuszy, które są skierowane do konsultacji społecznych wśród nauczycieli, uczniów, rodziców, dyrektorów szkół oraz instytucji edukacyjnych.

.

Ankiety dotyczą wprowadzania kompetencji kluczowych w nauczaniu i ogólnie w edukacji w Polsce, szkoleń nauczycieli, podstaw programowych, identyfikacji przeszkód we wprowadzaniu kompetencji kluczowych. Wypełnione ankiety będą przesyłane bezpośrednio do siedziby KeyCoNet w Brukseli, tam dane zostaną przeanalizowane i posłużą do opracowania rekomendacji dla władz oświatowych w krajach UE. Rekomendacje będą dotyczyły wprowadzania kompetencji kluczowych na różnych szczeblach edukacji.

Wypełnij ankietę KeyCoNet – Twój głos też się liczy:
https://www.surveymonkey.com/s/KeyCoNet_PO

Czytaj też: Baza Dobrych Praktyk wyróżniona przez KeyCoNet

Przeczytaj również w "Wydarzeniach"

  • Nowa inicjatywa KeyCoNet – kurs internetowy „Kompetencje dla szkół w XXI wieku”
  • KeyCoNet wyróżnia Bazę Dobrych Praktyk IBE
  • Konferencja o wynikach diagnozy przedmaturalnej z języka polskiego
  • Laureaci trzeciej edycji konkursu "Lekcja dobrej historii"
  • Uczenie i nauczanie matematyki - relacja z konferencji "Zawód nauczyciel"

Publikacje

  • Diagnoza potrzeb nauczycieli przyrody - raport
  • Diagnoza przedmaturalna z języka polskiego - raport
  • Dobre praktyki w przyrodniczej edukacji pozaformalnej - raport
  • Przyrodnicza edukacja pozaformalna wspiera szkoły w Polsce
  • Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - przedmioty przyrodnicze" (2011)

Zespoły, badania, ludzie

  • Autoselekcja na progu gimnazjum – działania rodziców w kontekście działań szkół i polityki samorządu
  • Badania sposobów realizacji podstawy programowej z historii w szkołach ponadgimnazjalnych
  • Badanie dydaktyki szczegółowej matematyki w gimnazjum
  • Badanie nauczania matematyki w szkole podstawowej
  • Badanie postaw młodzieży szkół ponadgimnazjalnych wobec historii Polski XX wieku

Seminaria i konferencje

  • Wybrane problemy porównywalności oceniania – wypracowanie maturalne z języka polskiego - seminarium

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych

Popularne badania

  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • Laboratorium myślenia – diagnoza nauczania przedmiotów przyrodniczych w Polsce
  • Międzynarodowe Badanie Kompetencji Komputerowych i Informacyjnych
  • Dobre praktyki w przyrodniczej edukacji pozaformalnej. Badania oferty zajęć przyrodniczych.
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...