BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Konkursy Trwające

logo becker gora

{DropDown_Menu_Apple_style}
<a href="/pl/becker.html">Strona główna</a>
<a href="/pl/konkursy/143-en-rodkowa/badania/becker/804-metodologia-badania.html">Metodologia</a>
<a href="/pl/konkursy/143-en-rodkowa/badania/becker/805-harmonogram-badania.html">Harmonogram</a>

<a href="/pl/konkursy/143-en-rodkowa/badania/becker/814-gdzie-prowadzimy-badania.html">Gdzie prowadzimy</a>
<a href="/pl/konkursy/143-en-rodkowa/badania/becker/945-wyniki-badania-becker.html">Wyniki</a>

{/DropDown_Menu_Apple_style}

 Szanowni Państwo,

za nami półmetek projektu. Rozmawialiśmy już z: rodzicami i ich dziećmi, dyrektorami placówek pozaszkolnych, nauczycielami i radnymi. Badanie BECKER trwa dalej– w kolejnych etapach badania ponownie wezmą udział rodzice i ich dzieci, badanie obejmie również wielu przedstawicieli innych instytucji, organizacji pozarządowych lub firm zaangażowanych w edukację dzieci i młodzieży.
Dla każdego z powiatów, które wybrano do badania BECKER zostanie opracowany raport, w którym zawrzemy najważniejsze wnioski z badań realizowanych na terytorium danego samorządu. Raporty powiatowe z badań ukażą się pierwszym kwartale 2015 roku. Ponadto przygotujemy raport końcowy zbierający wnioski z badań we wszystkich 9 powiatach.
Jeśli są Państwo zainteresowani końcowymi wynikami badania BECKER proszę wypełnić poniższy, krótki formularz. Gdy tylko pojawią się pierwsze raporty dla badanych powiatów z przyjemnością poinformujemy Państwa o tym mailowo.
Zachęcamy również do regularnego odwiedzania naszej strony WWW – już wkrótce zamieścimy tu wstępne wyniki badań jakościowych realizowanych ramach projektu BECKER.

Z pozdrowieniami
Zespół Ekonomii Edukacji

Prezentujemy cząstkowe wyniki badań

pdficon small Wnioski z wywiadów rodzinnych
pdficon small Wnioski z badania FGI dyrektorów szkół i zepołów szkół
pdficon small Wnioski z badania FGI nauczycieli szkolnych i przedszkolnych

 

{chronoforms}BECKER-rejestracja{/chronoforms}

.

Przeczytaj również w "Wydarzeniach"

  • Konferencje powiatowe badania BECKER
  • Ile kosztuje edukacja? Odpowie badanie BECKER
  • Związek Powiatów Polskich patronem badania BECKER

Zespoły, badania, ludzie

  • Badanie Ekonomicznych Uwarunkowań Celów i Kierunków Alokacji Nakładów na Edukację Realizowanych przez Podmioty Publiczne i Prywatne w Polsce (BECKER) (2)
  • Wydatki edukacyjne gospodarstw domowych i ich uwarunkowania

Seminaria i konferencje

  • Konferencja podsumowująca badanie BECKER

Konkursy Zakończone

  • Konkurs na pracę magisterską wykorzystującą wyniki badań edukacyjnych

  • Lekcja dobrej historii 2014

  • Moja lekcja o seksualności człowieka

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Instytut Badań Edukacyjnych  kropka Krajowe Ramy Kwalifikacji (KRK) kropka Baza narzędzi dydaktycznych (BND) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE) kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)
kropka
Edukacyjna Wartość Dodana (EWD) kropka Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka dziecko-nastolatek

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...