BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

EUCCONET & SSLS International Conference “Childhood and beyond: tracing cohorts across the lifecourse”

Opublikowano: 2 Lis 2012

W konferencji, która odbyła się w Paryżu w dniach 28-31.10.2012 r., uczestniczyło ponad 270 osób – reprezentantów zespołów realizujących badania podłużne o zróżnicowanej tematyce i zakresie (m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Portugalii, Australii, Niemiec). W ciągu 3 dni obrad zaprezentowano szereg referatów prezentujących: wyniki analiz danych zebranych w badaniach podłużnych, metodologiczne problemy przygotowania i realizacji badań podłużnych oraz metody analizy zebranych. 

Anna Hawrot z Pracowni Szkolnych Uwarunkowań Efektywności Kształcenia IBE, zaprezentowała część wyników badań prowadzonych w ramach programu badawczego pracowni SUEK – plakat pt. „The influence of attitudes towards learning and relationships with classmates on achievement scores”.

Z perspektywy badań pracowni SUEK szczególnie ciekawe okazały się sesje dotyczące rozwoju dzieci i młodzieży (m.in. wpływu rówieśników na osiągnięcia szkolne dziecka, wpływu kształcenia na rozwoju inteligencji, znaczenia miejsca zamieszkania dzieci z rodzin o niskim dochodzie dla ich osiągnięć szkolnych).

.

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...