BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • O projekcie
  • Liderzy
  • Zespoły badawcze
  • Współpraca
  • Rada programowa

Entuzjaści Edukacji

  • Strona główna
  • Wydarzenia
  • Seminaria i konferencje
  • Badania
  • Opinie IBE
  • Publikacje
    • Analizy
    • Raporty
    • Artykuły
    • Inne publikacje
    • Biblioteka entuzjastów edukacji
  • Konkursy
  • Dobre praktyki
  • Metodologia - studia
  • Matematyka - matura

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Linki

logo-MEN
MNiSW
logo MIR poziombanerek-170x60px rzut2baner EE

Badanie procesu wdrażania reformy wyrównywania szans edukacyjnych

Opublikowano: 7 Lut 2012
  • Badanie procesu wdrażania reformy wyrównywania szans edukacyjnych
  • Cel badania
  • Metodologia
  • Wnioski
Strona 1 z 4


Zespół Badań Instytucjonalnych | Tel: 22 24 17 139

O badaniu

W kwietniu 2011 Instytut Badań Edukacyjnych przeprowadził badanie jakościowe na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej. Badanie koncentrowało się na obserwacji procesu wdrażania zapisów zawartych w rozporządzeniach wydanych 17 listopada 2010 roku (tzw. „pakiet sześciu rozporządzeń”), a szczególności  dwóch z nich:
1. w sprawie udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach;
2. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach i oddziałach ogólnodostępnych lub integracyjnych.Badanie zostało przeprowadzone w szesnastu szkołach (po jednej szkole w każdym z województw) wylosowanych z listy ponad stu szkół włączonych do pilotażu przeprowadzanego przez MEN. Poza kontaktami ze szkołą, a w niej: nauczycielami włączonymi do prac zespołu, psychologami, pedagogami i dyrektorami, zostały także przeprowadzone wywiady z przedstawicielami organów prowadzących (właściwym dla danej szkoły poddanej badaniu).

  • poprz.
  • nast. »»

Najczęściej czytane

  • Raport o stanie edukacji 2010
  • TALIS 2013
  • Badanie czasu i warunków pracy nauczycieli
  • Wykorzystanie plików Cookie
  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • baza zadań przedmiotowych
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...