Rekomendacje dotyczące podstawowego wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz zasad i organizacji szkoleń dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych na III etapie edukacyjnym (gimnazja).
.Rekomendacje dotyczące podstawowego wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz zasad i organizacji szkoleń dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych na III etapie edukacyjnym (gimnazja).
.Raport przedstawia główne wnioski ze zrealizowanego w latach 2010-2015 projektu badawczego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”, a także rekomendacje dla dalszych zmian w edukacji.
Instytut Badań Edukacyjnych Krajowe Ramy Kwalifikacji (KRK) Baza narzędzi dydaktycznych (BND) Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE) Porównywalne Wyniki Egzaminacyjne (PWE)
Edukacyjna Wartość Dodana (EWD) Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) Kongres Polskiej Edukacji dziecko-nastolatek