Instytut Badań Edukacyjnych i Ministerstwo Edukacji Narodowej
mają przyjemność zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji
Wsparcie procesu diagnozowania i opiniowania
problemu gotowości szkolnej dzieci.
Bydgoszcz, 10 kwietnia 2014
Szanowni Państwo,
Instytut Badań Edukacyjnych i Ministerstwo Edukacji Narodowej mają przyjemność zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji podsumowującej cykl spotkań pt. „Wsparcie procesu diagnozowania i opiniowania problemu gotowości szkolnej dzieci”. Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2014 r. w Bydgoszczy, w Bibliotece Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, ul. Karola Szymanowskiego 3.
Celem cyklu siedmiu spotkań regionalnych, jakie odbyły się w dniach 5-18 marca br. w siedmiu miastach (Warszawa, Lublin, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Białystok), było wsparcie poradni psychologiczno-pedagogicznych w określaniu gotowości szkolnej dziecka i przygotowaniu opinii stanowiących podstawę decyzji dyrektora szkoły o realizowaniu obowiązku szkolnego przez dziecko.
Na konferencji podsumowującej eksperci z Instytutu Badań Edukacyjnych, przedstawiciele Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz praktycy z poradni psychologiczno-pedagogicznych przedstawią problemy poruszane na spotkaniach regionalnych i podejmą próbę znalezienia dla nich rozwiązań. Przedstawiona będzie także dobra praktyka nauczania małych dzieci.
Konferencja adresowana jest do przedstawicieli samorządów, kuratorów, dyrektorów i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych. Do udziału w konferencji zapraszamy również nauczycieli klas I-III szkół podstawowych, ponieważ współpraca nauczycieli z pedagogami i psychologami z poradni psychologiczno-pedagogicznych, a także z rodzicami jest kluczowa dla jakości edukacji dzieci.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Rejestracja na konferencję prowadzona jest za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego: formularz zgłoszeniowy
Z wyrazami szacunku,
Michał Federowicz
Dyrektor
Instytutu Badań Edukacyjnych