BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015
  • PL
  • EN
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • Konferencja podsumowującaKonferencja podsumowująca
  • Prelegenci
  • Materiały
  • Kontakt
  • Zadaj pytanie

Instytut Badań Edukacyjnych oddaje w Państwa ręce raport z Międzynarodowego Badania Kompetencji Komputerowych i Informacyjnych (ICILS). Badanie sprawdzało, jak gimnazjaliści potrafią ocenić, przekształcić i podzielić się informacją przy użyciu komputera.

Badanie ICILS zostało przeprowadzone w Polsce w 2013 roku i wzięło w nim udział 2870 uczniów II klasy gimnazjum ze 157 szkół oraz 2228 nauczycieli.

Polscy uczniowie znaleźli się w czołówce krajów z najwyższymi wynikami. Posiadają kompetencje porównywalne do ich rówieśników z Norwegii, Danii, Australii, Kanady czy Korei Południowej. Znacząco wyższe wyniki uzyskali tylko Czesi, którzy tym samym osiągnęli najwyższe wyniki w ICILS.

Zachęcamy do zapoznania się z raportem.

broszura informacyjna ICILS 2013

Informacja prasowa na stronie IBE

 

.

Przeczytaj również w "Wydarzeniach"

  • Spotkanie koordynatorów krajowych badania ICILS
  • IBE w programie "Cyfrowa szkoła"

Publikacje

  • Kompetencje komputerowe i informacyjne młodzieży w Polsce - raport ICILS
  • Wykorzystanie TIK w nauczaniu i uczeniu się uczniów ze SPE

Zespoły, badania, ludzie

  • 'Ewaluacja rządowego programu "Cyfrowa szkoła”
  • Międzynarodowe Badanie Kompetencji Komputerowych i Informacyjnych
  • Wykorzystanie TIK w nauczaniu i uczeniu się uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Seminaria i konferencje

  • Kompetencje komputerowe i informacyjne młodzieży w Polsce (wyniki badania ICILS) - konferencja

logo-MEN
Agencja logo new

logo-IBE

 

konferencja ntwew

logo-KL logo-MEN logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...