tekst suek

enpl

  • PL
  • EN
  • Mapa serwisu     |
  • Kontakt
  • wyszukiwarka
fb 24pxyoutube24px

Badanie SUEK

  • O badaniu
  • Aktualności
  • Metodologia
  • Narzędzia badawcze
  • Obserwacje
  • Bazy danych
  • Publikacje

Zespół SUEK

  • Kontakt
  • Skład
napisz do nas

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Etap 6

Opublikowano: 27 Sty 2014

Etap 6.Badania szkolnych uwarunkowań efektywności kształceniaobejmuje badanie obserwacyjne nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej. Celem badania jest monitorowanie realizacji podstawy programowej oraz określenie warunków szkolnych i pozaszkolnych sprzyjających efektywnej nauce języka angielskiego na wczesnych etapach edukacji. Działania badawcze w ramach tego etapu prowadzone są przez Pracownię Języków Obcych (PJO).


Badanie prowadzone jest przy wykorzystaniu wspomaganego komputerowo systemu obserwacyjnego ARGOS. System obserwacyjny dostosowano do specyfiki pracy na lekcjach językowych - do tej pory obserwowane były lekcje języka polskiego i matematyki. Po adaptacji narzędzia zostało ono poddane badaniu pilotażowemu w 20 szkołach podstawowych w kilku województwach. Badanie pilotażowe zakończyło się na początku listopada. W styczniu 2014 rozpoczęła się główna część badania obserwacyjnego w wybranych 42 szkołach, z próby szkół objętej badaniem SUEK. Zebrane dane dostarczą badaczom informacji o przebiegu lekcji języka angielskiego oraz stworzą możliwości porównania lekcji języka obcego, polskiego i matematyki.

 

.
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...