tekst suek

enpl

  • PL
  • EN
fb 24pxyoutube24px

Badanie SUEK

  • O badaniu
  • Aktualności
  • Metodologia
  • Narzędzia badawcze
  • Obserwacje
  • Bazy danych
  • Publikacje

Zespół SUEK

  • Kontakt
  • Skład
napisz do nas

Nasze strony

kropka Baza Dobrych Praktyk (BDP) kropka Baza Informacji o Badaniach Edukacyjnych (BIBE)
kropka Porównywalne Wyniki  Egzaminacyjne (PWE)

kropka Kongres Polskiej Edukacji
kropka Konferencja: Zawód Nauczyciel
kropka Dziecko-nastolatek 
kropka Konferencja SLI 2012
kropka Konferencja Dysleksja 2014

Jak uczyć przyrody wykorzystując to, co dzieje się poza szkołą? Jak włączyć muzea, agroturystykę, stowarzyszenia, Lasy Państwowe w edukację przyrodniczą uczniów? Jak ocenić wartość takiej oferty, jakie są dobre praktyki i jak taką ofertę dla szkól przygotowywać? O tym wszystkim w publikacji IBE „Przedmioty przyrodnicze poza szkołą. Rekomendacje dla ośrodków przyrodniczej edukacji pozaformalnej”..

Czytaj więcej...

Jakie są mocne strony systemu doradztwa edukacyjno-zawodowego w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych, a co należałoby zmienić? Sprawdzili to eksperci z Instytutu Badań Edukacyjnych.

Czytaj więcej...

Czy uczyć w szkołach filozofii? Jak nauczanie tego przedmiotu wygląda w polskiej szkole? Czy nauczyciele są przygotowani, aby uczyć filozofii na poziomie rozszerzonym? Instytut Badań Edukacyjnych sprawdził, jak ten przedmiot jest nauczany w polskiej szkole.

Czytaj więcej...

Zespół Specyficznych Zaburzeń Uczenia, realizujący projekt "Wczesna diagnoza specyficznych zaburzeń czytania i pisania" (PISMO) pod kierunkiem prof. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis został wyróżniony nagrodą w konkursie na najlepszy plakat na XXIV Ogólnopolskiej Konferencji Psychologii Rozwojowej, która odbyła się dniach 1-3 czerwca 2015 roku na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Czytaj więcej...

  • Konkurs
logo-KL logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...