BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015
  • PL
  • EN
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • Konferencja podsumowującaKonferencja podsumowująca
  • Prelegenci
  • Materiały
  • Kontakt
  • Zadaj pytanie

Jury drugiej edycji konkursu "Lekcja dobrej historii" postanowiło nagrodzić 10 spośród 30 prac zgłoszonych na konkurs. Wśród nagrodzonych praktyk nauczania znajdują się zarówno te, które realizowane są w gimnazjach, jak i takie, których adresatem jest młodzież ucząca się w pierwszych klasach szkół ponadgimnazjalnych. Wszystkie wyróżnione prace są pomysłowe i skutecznie rozwijają umiejętności zapisane w wymaganiach ogólnych podstawy programowej z historii. Co ważne, łatwo mogą z nich skorzystać inni nauczyciele.

Lista laureatów drugiej edycji konkursu "Lekcja dobrej historii 

.

Przeczytaj również w "Wydarzeniach"

  • Laureaci trzeciej edycji konkursu "Lekcja dobrej historii"
  • Co się zmieniło w nauczaniu historii i przedmiotów przyrodniczych - film
  • Dobre pomysły na nauczanie historii - zobacz nowy film
  • Przez pomysł do rozumu - podsumowanie konkursu „Lekcja dobrej historii"
  • Nowa podstawa programowa – jak zmieniło się nauczanie historii w gimnazjach?

Publikacje

  • Dobre praktyki w nauczaniu historii
  • Realizacja podstawy programowej z historii w gimnazjach

Zespoły, badania, ludzie

  • Badania sposobów realizacji podstawy programowej z historii w szkołach ponadgimnazjalnych
  • Badanie postaw młodzieży szkół ponadgimnazjalnych wobec historii Polski XX wieku
  • Badanie umiejętności historycznych absolwentów gimnazjum
  • Dobre praktyki w nauczaniu historii
  • Pracownia Historii

logo-MEN
Agencja logo new

logo-IBE

 

konferencja ntwew

logo-KL logo-MEN logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...