BADANIE JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI EDUKACJI
ORAZ INSTYTUCJONALIZACJA ZAPLECZA BADAWCZEGO 2009 - 2015
  • PL
  • EN
fb 24pxyoutube24px
  • IBE
  • Konferencja podsumowującaKonferencja podsumowująca
  • Prelegenci
  • Materiały
  • Kontakt
  • Zadaj pytanie

pdficon

Raport prezentuje wyniki badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - przedmioty przyrodnicze", które zostało przeprowadzone pod koniec 2011 roku. „Diagnoza kompetencji gimnazjalistów” (DKG) to badanie prowadzone przez Instytut Badań Edukacyjnych wśród uczniów trzecich klas gimnazjów. Realizowane jest corocznie jesienią przy okazji diagnozy wiadomości i umiejętności uczniów przygotowywanej przez Centralną Komisję Egzaminacyjną i Okręgowe Komisje Egzaminacyjne.

W badaniu wykorzystywane są arkusze przygotowane przez CKE, a projekt realizowany jest w  losowo wybranych szkołach. Zbierane i analizowane są wyniki uczniów oraz opinie uczniów i nauczycieli na temat trudności zadań użytych w badaniu.

.

Przeczytaj również w "Wydarzeniach"

  • Międzynarodowe badanie KeyCoNet – Twój głos ma znaczenie!
  • Baza Dobrych Praktyk wyróżniona przez KeyCoNet
  • Przedmioty przyrodnicze poza szkołą - poradnik IBE dla nauczycieli
  • Co się zmieniło w nauczaniu historii i przedmiotów przyrodniczych - film
  • Duńskie doświadczenia z reformowania oświaty

Publikacje

  • Diagnoza potrzeb nauczycieli przyrody - raport
  • Dobre praktyki w przyrodniczej edukacji pozaformalnej - raport
  • Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - przedmioty przyrodnicze" (2012)
  • Rekomendacje - wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz organizacja szkoleń dla nauczycieli (gimnazja)

Zespoły, badania, ludzie

  • Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów
  • Dobre praktyki w przyrodniczej edukacji pozaformalnej. Badania oferty zajęć przyrodniczych.
  • Pracownia Przedmiotów Przyrodniczych

logo-MEN
Agencja logo new

logo-IBE

 

konferencja ntwew

logo-KL logo-MEN logo-IBE-EE logo-UE

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...